سپائس جیٹ ایئر لائنز کے خلاف مقدمہ رجسٹرڈ ہوا

ذرائع کے مطابق

سری نگر ، 21 :مارچ: (جی این ایس) سپاس جیٹ ایئر لائن کے خلاف جموں جانے والی اس کی ایک پرواز کے ’مسافروں کو پیشگی اطلاع کے بغیر‘ طے شدہ وقت پر سری نگر ہوائی اڈے سے روانہ ہونے کے بعد دھوکہ دہی کا الزام عائد کیا گیا ہے۔

مشتعل مسافروں کے ایک گروپ نے گلوبل نیوز سروس (جی این ایس) کو بتایا کہ ، ہوائی اڈے پر اطلاع دینے پر وہ چونک گئے جب صبح کے اوقات میں فلائٹ پہلے ہی جموں گئی تھی۔ انہوں نے بتایا ، "ٹکٹ کے وقت کے مطابق ، ہم طے شدہ تھے کہ سری نگر سے دوپہر 2: 35 بجے روانہ ہونا تھا ، تاہم ایئرلائنز نے پرواز کے وقت کو دوبارہ ترتیب دے کر صبح 10:40 بجے طے کیا تھا۔"

انہوں نے کہا ، "جب ہم نے پرواز سے غیرمعلوم انداز میں شیڈولنگ کے بارے میں دریافت کیا تو ، ایئر لائنز کے حکام نے ہمیں بتایا کہ انہوں نے اس وقت کے بارے میں ایس ایم ایس بھیجا ہے ، جو سراسر غلط ہے"۔ انہوں نے کہا ، "چونکہ پولیس اسٹیشن بڈگام میں ائرلائن کے خلاف ایسی شکایت درج کی گئی تھی۔"

ادھر بڈگام کے ایک پولیس اہلکار نے مشتعل مسافروں سے شکایت موصول ہونے کے بارے میں تصدیق کی ہے۔ عہدیدار نے بتایا ، "ایئرلائن کے خلاف دفعہ 420 کے تحت ایف آئی آر نمبر 56/2021 شروع کیا گیا ہے اور مزید تفتیش حرکت میں آگئی ہے ،" اہلکار نے بتایا۔ (جی این ایس)

50% LikesVS
50% Dislikes

اپنا تبصرہ بھیجیں